Reviews from Tousjee Almelo

Recent reviews

5.0
Manon
28 September 2022
Knegt
24 September 2022

Tijd voor bezorgen afgesproken, en dat ging perfect. Hele vriendelijke bezorger, en het eten was fantastisch.

Tim
19 September 2022

Geen Wasabi mayonaise bij mijn garnalen en ook geen soja saus meegeleverd. Eten was verder goed. Jammer dat ze dingen vergeten zijn.

Peter
18 September 2022

Heerlijk vers eten!!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Steven
14 September 2022
Daphne
4 September 2022

Echt heel lekker! Ik ga nog eens bestellen 😍

Reaction from Tousjee

Leuk te horen Daphne!

Rolien
3 September 2022

Heerlijk vers, snelle bezorging, goede porties👏🏻

Reaction from Tousjee

Bedankt voor de leuke recensie Rolien!

Aron
17 August 2022

Erg vriendelijk en snel. Veel eten, maar het chocolaatje ontbrak (weer)

Anoniem
15 August 2022

Wel vaker besteld hier en normaliter erg lekker, maar deze keer was de sushi rijst niet helemaal gaar. Jammer

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Bernice
14 August 2022

Helaas waren ze bij beide poke bowls de avocado vergeten, dit maakt het toch net af. Verder wel heerlijk gegeten!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Milan Bos
12 August 2022

De bezorger Thijs was heel lief en behulpzaam. Wij hadden niet goed besteld en werd alsnog geholpen door alsnog het goede te leveren. Super bedankt en top service!

Reaction from Tousjee

Bedankt voor de leuke recensie! We zijn heel blij met onze altijd vrolijke bezorger Thijs!

Sander S.
8 August 2022

Super, was erg lekker en t werd snel bezorgd.

Pien
2 August 2022

Weer heerlijk gegeten! De bezorging was stipt optijd, top! Ik had alleen het idee dat de tempura nori chips rolling niet meer helemaal vers meer was. Desalniettemin heel lekker!

Pol
28 July 2022

Heerlijk gegeten, snelle bezorging! In 1 woord TOP!!

Anoniem
23 July 2022

Heerlijk zoals altijd! Snel bezorgd en goede kwaliteit en veel!

Charlotte
21 July 2022

Super lekker gegeten! Duurde wat langer met bezorgen, kwaliteit was top!

Bea Veltmaat
19 July 2022

Bestelling was niet wat ik verwachte, avocado, krabsalade en sesam dressing ontbrak helaas. Sojasaus die ik niet besteld had zat er wel bij...de pokebowl smaakte opzich prima. Bestelling was ruim een half uur te laat.

Wilma
19 July 2022

Het smaakte voortreffelijk. We zullen zeker nog weer een keer bestellen!

Moni
16 July 2022
Ilona
15 July 2022

1 woord FANTASTISCH. Heerlijk gegeten. Er werd telefonisch contact opgenomen wegens het ontbreken van een product. Erg duidelijk aan de telefoon waardoor de klant weet waar die aan toe is. Ik mis dit bij andere restaurants vaak. Ga zo door 👍

Romy
14 July 2022

het was heel lekker! en de bezorger was heel vriendelijk!

Jos Stuyver
12 July 2022

cijfer voor :Crispy Chicken een 6, voor de Gyoza een 3 inhoud was goed doch omhulsel veel te hard en smakeloos, voor de garnalen eveneens een 3, door de smakeloze- en teveel aan beslag overtroefde deze de smaak van het garnaal.

Manon frieling
4 July 2022

Het was weer heerlijk!

Jos Joersen
4 July 2022

Niet mijn ding zo`n Poke bowl. Ik weet niet of het normaal is dat de rijst koud / lauw van temperatuur en smaak is, maar dat viel mij tegen. De kip daar in tegen smaakte er lekker

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Nijhoff
2 July 2022

Eten is super alleen tijd van bezorging is vaak half uur later

Daniel
1 July 2022

Voor het eerst bij Tousjee Almelo besteld. Voorheen regelmatig bij Tousjee Hengelo en het smaakt bij beide zaken echt top. Ook de collega's vonden het heerlijk.

Iedema
30 June 2022
Kim
27 June 2022

Lekker optijd. Erg lekker en goed gevuld!

Nijhoff
23 June 2022

Eten super bezorging laat helaas

D.
22 June 2022

Keurige service met steeds statusupdate. Levering op tijd en netjes verpakt. Eten was van goede kwaliteit en erg lekker. zeker voor herhaling vatbaar.

-
22 June 2022

Heerlijk vers en snel bezorgd.

Veltmaat
19 June 2022

Heeeeeerlijk!! En ook de bezorging van "Bram op de fiets" was TOP!! Bedankt!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Angelique en Nicky
19 June 2022

Super lekker en voor herhaling vatbaar.

Sanne
18 June 2022
-
17 June 2022

Lekkere poke bowls, vriendelijke bezorging maar wel 25 min te laat

Bart
13 June 2022
Maaike
12 June 2022

Ze waren super snel met bezorgen en ik werd ook netjes via de mail op de hoogte gehouden. Ik had formaat 'normaal' maar dit viel een beetje tegen. Er zat meer rijst in dan toppings. Daarnaast ook geen hele grote porsie.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Jochem
11 June 2022

Er was verkeerd bezorgd. Dit werd zeer adequaat en correct opgelost. Zeer tevreden dus!

Rolien wegdam
3 June 2022

Heerlijke, rijkgevulde, verse pokebowls, bezorgd door erg vriendelijke jongen: voor ons na 6 keer besteld, zeker nog 6 erachteraan 👏🏻

Bart
29 May 2022

Eten was lekker zoals altijd, alleen jammer dat ik nu 3x op rij het bijgerecht crispy chicken besteld, en dat er geen teriyaki dressing en lente ui op zat zoals vermeld

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Inge.H
28 May 2022

Netjes op tijd bezorgd, heerlijk eten. Zeker voor herhaling vatbaar!

Lianne
26 May 2022

Lekker en vers!

Ribbers
23 May 2022

In een word TOP!!

Judith
17 May 2022
Laura
15 May 2022
Davy leus
11 May 2022

Ik heb inmiddels al 4x bij Tousjee besteld en het eten is echt super! De bezorging kan wat vlotter maar goed ik wacht liever een kwartiertje langer wetende dat mijn eten kwalitatief dik in orde is. Top en ga zo door! Jullie hebben er een nieuwe vaste gast bij!

Lianne
8 May 2022

Super lekker en op tijd bezorgd.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Fadi
6 May 2022

Altijd lekker. Maar dit it x niet. Te weinig kip, Oude rijst, te veel Spicy (chili vlokken). 😔

Arnold
6 May 2022

Snelle bezorging van heerlijk verzorgd eten! Gerechten met rundvlees zouden we ook graag zien! Eet smakelijk!!

B
1 May 2022

Heerlijk gegeten weer!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Mitchell
28 April 2022

Heerlijk gegeten👍🏼 Bezorger was mooi op tijd en erg vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

Bram
28 April 2022

Heerlijke bowl en geweldige service. Nog nooit zo lekker gegeten. De bezorging was top. Vriendelijke jongeman en was ruim op tijd. Bestel de volgende keer weer!

Inge ter Horst
27 April 2022

Jammer dat je bij het betalen niet voor een fooi voor de bezorger kunt kiezen net als bij thuisbezorgd. Nu moest ik zoeken naar kleingeld.

Bruinink
25 April 2022

Heerlijk gegeten!

Manon frieling
24 April 2022
Scott Golbach
23 April 2022

Erg lekker! Verse producten en goede service.

Noelle
22 April 2022

Mega snelle en goede bezorging! Lekkere pokebowl, zeker mn favoriete in Almelo

Ron
20 April 2022
K
16 April 2022

Het was weer heerlijk!

Marieke
14 April 2022

Eindelijk een poke bowl die echt vult!

Jeannette Brummelman
13 April 2022

Zeker een aanrader

W.
4 April 2022

Het eten was heel goed, alleen het kwam een half uurtje te laat, verder wel een aanrader.

Masela
1 April 2022

Wederom weer een heerlijke pokébowl!

Thijs van den Belt
30 March 2022

Erg lekker gegeten, zeker een aanrader! Mooi op tijd bezorgd. Bestel de volgende keer weer 👍🏼

Aron
28 March 2022

Helaas waren de drankjes niet bezorgd.

Rolien
27 March 2022

Heel erg vers en lekker allemaal, vergeten nalevering tactvol opgepakt👌

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

David
22 March 2022

Ga zeker vaker bestellen !

Anoniem
21 March 2022

Die burrito ❤️❤️, zo lekker!!

K
18 March 2022

Precies op tijd en het was weer super lekker!!!

Anoniem
13 March 2022

Heerlijk gegeten en precies op de aangegeven tijd bezorgd. Top!!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

A.J. van den Berg
7 March 2022

Prima kwaliteit, goede service, snelle bezorging

Ilona
6 March 2022

Bij het bezorgen (20 minuten te laat) dacht ik 'wat een kleine bakjes'. Maar ik kreeg deze niet op! De kwaliteit was echt goed. Zalm en tonijn (rainbowbowl) was heel erg vers en het was echt heeeeeerlijk! Aanrader dus. Snel weer bestellen binnenkort. Oja, met 14.50 wel Aan de dure kant.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Anoniem
5 March 2022

Het was heerlijk!!!!

Xx
3 March 2022
Peter
28 February 2022

Erg lekker!

Roos B.
26 February 2022

Goede pokebowl en snelle levering!

K.
25 February 2022

Het was weer heerlijk!

Anno
22 February 2022
Sonja OG
20 February 2022

Lekker vers en goede hoeveelheid

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Xx
11 February 2022

Dilek Yucel
8 February 2022

Super lekker.goeie service.zeker voor herhaling vatbaar.zeer vers bereid ook. Bestel er vaker ....

Andre Viscaal
5 February 2022

Porties kleiner dan vorige keer - eigenlijk nu te klein / niet voldoende. Smaak is ongewijzigd nog erg goed! Twijfel of we nog weer bestellen gezien de kleine porties.

Westerink
30 January 2022

De bezorger was naar de Wilgenstraat in Almelo gefietst i.p.v. naar de Wilgenstraat in Aadorp. Daardoor was de bestelling een half uur langer onderweg... Helaas was het warme gerecht niet meer op temperatuur. We hebben het zelf even in de oven opgewarmd. Het heeft desondanks de vertraging allemaal heerlijk gesmaakt.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Luna
26 January 2022

Eten was snel bezorgd, vers en heerlijk! Welkom in Almelo

Hanneke
24 January 2022

Heerlijke pokebowl besteld, mooi op tijd bezorgd!! Heel tevreden!!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Jorick
24 January 2022

Het eten was fantastisch, maar de bezorging was erg traag. We hebben een uur en een kwartier moeten wachten. Dat is nog wel echt een verbeterpunt.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Sharon
23 January 2022

De Gyoza was helaas niet erg warm en de rijst in de burrito was niet goed gaat. Veel harde rijstkorrels nog. De Gyoza was wel erg goed van smaak

Belal
23 January 2022

Die kip was heel koud

Cathy
20 January 2022

De rollen waren wel lekker. Maar ik had soja bonen besteld en deze waren koud en zat geen zeezout op.

M.
19 January 2022

Super lekker pokebowl! En mega fijn dat er ook in Bornerbroek bezorgd kan worden. Dat is zeldzaam namelijk. Vers bereid, veel lekkere opties en een leuke korting. :)